HELP! I have to pack for Ithaca.....


Ήρθε επιτέλους η στιγμή να ετοιμάσω τη βαλίτσα φέτος....! Βέβαια έχω λίγες μέρες ακόμα αλλά ως συνήθως βιάζομαι να πακετάρω -ναι ναι ο άνδρας μου με λέει Spivet - όποιος είδε την ταινία μπορεί να καταλάβει - εντάξει τώρα υπερβολές - άλλωστε η μισή χαρά είναι στην προετοιμασία! Αυτή τη φορά αποφάσισα να πάρω τα απολύτως απαραίτητα μαζί μου...Γιατί;; 

Πρώτον : Βαριέμαι να κουβαλάω! 

Δεύτερον: Θέλω να ξεκουραστώ. Και για να ξεκουραστώ πρέπει να μην πολυσκέφτομαι. Και για να μην πολυσκέφτομαι πρέπει να μην έχω πολλές επιλογές...!

Τρίτον : ? (το ξέχασα) (είδατε που έχω δίκιο) (ΠΡΕΠΕΙ να ξεκουραστώ)

Οπότε θα πάρω μαζί μου τα εξής συν κάποια μαγιό (φυσικά θα προσθέσω διάφορα αλλά ελπίζω να μην ξεφύγω πολύ..) και ...φύγαμε!!







Πώς σας φαίνονται οι επιλογές; Έτοιμη για Ιθάκη; Α! Όποιος έχει επισκεφθεί το όμορφο νησί ας μου αφήσει τίποτα tips για τη διαμονή εκεί - θα χαρώ πολύ!! 
Πολλά καλοκαιρινά φιλιά!
y ❤️



From left to right :

  • light orange shirtdress, ZARA
  • black pencil midi skirt, ZARA
  • canvas tote, mastiha shop
  • high waist jeens, ZARA
  • khaki t-shirt, ZARA
  • perforated t-shirt, American vintage
  • compact UV protection foundation, shisheido
  • white sneakers, Converse
  • grey sweater dress, ZARA
  • black and white sandals, ZARA
  • sunglasses, personal collection
  • earrings, H&M
  • parfum, vaniller scent, HEI POA
  • stripped shorts, Diesel

Comments

  1. Μια χαρά σε βρίσκω... ετοιμη να εντυπωσιασεις και να περασεις χαλαρες διακοπες :)

    http://beautyfollower.blgospot.gr

    ReplyDelete
  2. Lovely items - ola einai poli orea! :)

    Filakia Polla!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete

Post a Comment