DI like Band of Outsiders!


ή αλλιώς τι μπορούμε να κάνουμε για να ντυθούμε όπως προτείνει ο αγαπημένος σχεδιαστής ...με ότι βρίσκουμε στη ντουλάπα!

Όταν ο Scott Sternberg δημιούργησε τη σειρά Band of Outsiders  ( ονομάστηκε έτσι από το ομώνυμο φιλμ του Jean-Luc Godard ) το 2004, που περιλάμβανε ανδρικά πουκάμισα και γραβάτες, είμαι σίγουρη ότι δεν είχε ονειρευτεί την υποδοχή που του ετοίμαζε ο κόσμος της μόδας... Ακολούθησε μια ξέφρενη πορεία και έτσι φτάσαμε αισίως στη συλλογή Fall 2013
  Ωραία εεε;;! Ναι καλά μας τα λένε ...αλλά πώς να ντυθώ έτσι εγώ η πτωχή - τω..τσέπη, όχι τω.... πνεύματι - ΓΕΛΑΚΙΑ ΑΚΟΥΩ!!! Τελοσπάντων, δε θα σχολιάσω...:):)

'Ανοιξα λοιπόν τη ντουλάπα κι άρχισα το ψάξιμο.....

 Ένα γκρι - γαλάζιο ριγέ πουκάμισο που παραπέμπει και σε αντρικό, μαύρο λεπτό ζιβαγκάκι από μέσα ( κρυώνουμε ακόμα λέμε! ), μπλέ σκούρο ή μαύρο skinny jean, μαύρα μποτίνια, τζάκετ, κόκκινο κραγιόν και......έτοιμη!!! Δείτε και στην παρακάτω φωτό τις αποχρώσεις πιο καθαρά γιατί στην πρώτη...με είχε πιάσει το...καλλιτεχνικό μου....:):)



Για όποιον αναρωτιέται τι έχει να προτείνει ο σχεδιαστής για το φθινόπωρο του 2014 έχω συμπεριλάβει τα αγαπημένα εδώ .

Θα χαρώ πολύ να ακούσω - και να δω! - τις ιδέες σας για το πώς να ρίξουμε λίγη από τη χρυσόσκονη της πασαρέλας στο καθημερινό ντύσιμο.

Εμένα πάντως το να ξυπνήσω, να κάνω καφεδάκι και να φανταστώ νέους συνδυασμούς μου φτιάχνει τη μέρα! Τι λέτε;)

Πολλά φιλιά!

y ❤️


  • Shirtdress, DKNY
  • Jeans, ZARA
  • Leather jacket, personal collection
  • Turtle neck blouse, ZARA
  • Boots, ZARA
  • Red lipstick, Lady Danger by Mac



Comments